به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«نسیم محلات»، فرماندار شهرستان محلات با صدور پیامی تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
«اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ»
تاسوعا و عاشورای حسینی، تنها دو روز در اوراق تاریخ نیستند؛ بلکه حماسهای جاودان، آینهای تمام نما از آزادگی و منظومهای شگرف از عزت و تسلیمناپذیری در برابر ظلم و ستماند. عاشورا، آوردگاه ابدی تقابل حق و باطل و تجلیگاه پیروزی شکوهمند «خون بر شمشیر» است که تا سپیدهدم قیامت، قطبنمای آزادگان و حقطلبان جهان خواهد بود.
تاسوعا، روز مشق وفاداری، بصیرت و ادب در مکتب علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) است و عاشورا، قله رفیع ایثار و شهادت؛ روزی که سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با نثار خون پاک خویش و فدا کردن بهترین عزیزان و یارانش، شجره طیبه اسلام را آبیاری کرد و مکتبی را بنیان نهاد که «هیهات منا الذله» بزرگترین و رساترین فریاد آن است.
امروز، شور و شعور حسینی در جایجای ایران اسلامی متجلی است. به اهتزاز درآمدن بیرقهای عزا و حضور حماسی و پرشور عزاداران، هیئات مذهبی و مردم ولایتمدار شهرستان محلات، نشان از پیوند عمیق و ناگسستنی دلهای این امت با مکتب سرخ عاشورا دارد؛ مردمی که همواره با استمداد از فرهنگ عاشورایی، در تمامی عرصههای صیانت از انقلاب اسلامی و دفاع از ارزشها، سینه سپر کرده و حماسهآفرین بودهاند.
اینجانب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام حزن و اندوه شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش را به پیشگاه ساحت مقدس حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) و تمامی شیفتگان مکتب اهلبیت (ع)، بهویژه مردم شریف، متدین و عزادار شهرستان محلات تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.
حسن خزائیپور
فرماندار شهرستان محلات
دیدگاهتان را بنویسید