دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
×
جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان محلات به ریاست مهندس فیروزی، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار، و با حضور سایر اعضای کارگروه برگزار شد.
  • کد نوشته: 3651
  • منبع: نسیم محلات
  • ۱۲ تیر
  • 52 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«نسیم محلات»، در جلسه کارگروه مدیریت پسماند، مسائل مرتبط با جمع‌آوری، تفکیک و دفع اصولی پسماندهای شهری و روستایی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای بهبود فرآیندهای مدیریت پسماند و ارتقای سطح بهداشت عمومی مطرح شد.

    همچنین بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای اجرای مصوبات کارگروه و فرهنگ‌سازی در زمینه کاهش تولید پسماند تأکید شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *