سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
فرماندار شهرستان محلات با تأکید بر ضرورت تسریع در ارائه خدمات به شهروندان و حمایت از سرمایه‌گذاران، گفت: هر اقدامی که بتواند فرآیند خدمت‌رسانی به مردم را کوتاه‌تر و رضایتمندی عمومی را افزایش دهد، باید در اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
  • کد نوشته: 9205
  • منبع: نسیم محلات
  • ۲ تیر
  • 8 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نسیم محلات»، فرماندار شهرستان محلات،مهندس حسن خزائی پور در جلسه شورای اداری شهرستان که امروز در فرمانداری برگزار شد ،با تأکید بر اهمیت حکمرانی مطلوب و جلب رضایت عمومی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در کنار تسهیل روند جذب سرمایه‌گذار، افزایش رضایتمندی مردم را به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود دنبال کنند.

    وی افزود: اگر خدمتی که به‌صورت معمول در چند روز انجام می‌شود، امکان ارائه در مدت زمان کوتاه‌تری را دارد، باید از این فرصت برای تکریم ارباب‌رجوع و افزایش رضایت مردم استفاده شود؛ چرا که مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک نعمت الهی و فرصتی ارزشمند برای خدمت به مردم است.

    فرماندار محلات با اشاره به برگزاری تجمعات شبانه مردمی در سطح شهرستان، حضور مسئولان در میان مردم را عاملی مهم در تقویت اعتماد عمومی دانست و گفت: مردم عملکرد مسئولان را از نزدیک رصد می‌کنند و هرچه حضور مدیران در کنار مردم پررنگ‌تر باشد، همراهی و حمایت اجتماعی نیز افزایش خواهد یافت.

    وی ضمن قدردانی از دستگاه‌هایی که در تجمعات شبانه مشارکت فعال دارند، خاطرنشان کرد: هر شب سه دستگاه اجرایی در قالب میز ارتباطات مردمی در محل تجمعات مستقر می‌شوند و به‌صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات شهروندان هستند؛ اقدامی که فرصت مناسبی برای شنیدن دغدغه‌ها و حل مسائل مردم فراهم کرده است.

    خزائی پور به اجرای طرح نظام ارجاع خدمات پزشکی و تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: شهرستان محلات به عنوان پایلوت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در اجرای این طرح ملی انتخاب شده است که ظرفیت بسیار مناسبی برای ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان محسوب می‌شود.

    وی افزود: با اجرای این طرح و افزایش نیروی انسانی و پزشکان مورد نیاز، سطح خدمات درمانی شهرستان ارتقا یافته و رضایتمندی مردم در حوزه سلامت بیش از گذشته افزایش خواهد یافت.

    فرماندار محلات همچنین از برنامه‌ریزی برای اعزام زائران شهرستان به مراسم تشییع و خاکسپاری «امام شهید» خبر داد و اظهار کرد: در این راستا جلسات هماهنگی متعددی با دستگاه‌های اجرایی برگزار شده و کمیته‌های مختلف برای ارائه خدمات مناسب به زائران تشکیل شده است.

    وی با تأکید بر ضرورت توجه به حفاظت فیزیکی ساختمان‌های اداری و آموزشی در فصل تابستان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و کاهش تردد در برخی مراکز، رعایت اصول حفاظتی و خودمراقبتی در دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

    فرماندار محلات در ادامه، محله‌محوری را یکی از رویکردهای مهم دولت در برنامه هفتم توسعه عنوان کرد و افزود: کمیته‌های راهبری محلات ظرفیت ارزشمندی برای شناسایی و رفع مشکلات محلی هستند و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی همکاری مؤثر و مستمری با این مجموعه‌ها داشته باشند.

    وی در پایان با تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تصریح کرد: خدمت صادقانه به مردم، پاسخگویی مناسب به مطالبات عمومی و تلاش برای حل مشکلات شهروندان، مهم‌ترین وظیفه مسئولان در شرایط کنونی است و همه باید برای تحقق این هدف تلاش کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *