به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«نسیم محلات»،محمدجمالعباسی، رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان محلات به مناسبت روز ملی اصناف پیامی صادر نمودند.متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اول تیرماه، روز ملی اصناف، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از تلاشها، تعهد و نقشآفرینی مؤثر جامعه بزرگ صنفی در مسیر توسعه اقتصادی، تأمین نیازهای مردم و حفظ پویایی بازار است.
امسال این مناسبت در شرایطی گرامی داشته میشود که ملت بزرگ ایران با هوشیاری، وحدت و اقتدار در برابر تجاوز و اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده و بار دیگر عزت، استقلال و انسجام ملی خود را به نمایش گذاشته است.
اصناف به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد کشور، همواره در مقاطع حساس تاریخی در کنار مردم و نظام اسلامی حضور داشتهاند و امروز نیز با حفظ آرامش بازار، تأمین مایحتاج عمومی و تقویت روحیه همبستگی ملی، نقش بیبدیل خود را در صیانت از منافع کشور ایفا میکنند.
اینجانب ضمن محکومیت اقدامات تجاوزکارانه دشمنان ملت ایران، فرارسیدن روز ملی اصناف را به تمامی کسبه، بازاریان، تولیدکنندگان، فعالان صنفی و اعضای محترم اتاق اصناف و اتحادیههای شهرستان محلات تبریک عرض نموده و از تلاشهای ارزشمند آنان در خدمترسانی به مردم شریف شهرستان قدردانی مینمایم.
از درگاه خداوند متعال، عزت و سربلندی ایران اسلامی و موفقیت روزافزون جامعه بزرگ صنفی را مسئلت دارم.
محمد جمالعباسی
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات
دیدگاهتان را بنویسید