به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«نسیم محلات»، سرهنگ “عبدالله سلمانی ” اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با خودروها و موتور سیکلت سواران متخلف و هنجارشکن که باعث نارضایتی شهروندان شده بودند طرح ارتقا امنیت اجتماعی از ابتدای خرداد ماه سال جاری در شهر محلات اجرا شد.
وی افزود: این طرح با حضور تیمهای گشت راهور و انتظامی اجرایی شد که در همین رابطه تعداد ۹۰ دستگاه خودرو و ۹۱ دستگاه موتورسیکلت روانه پارکینگ شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به استمرار اجرای این طرح علت توقیف وسایل نقلیه متخلف را آلودگی صوتی ،پلاک مخدوش، حرکات نمایشی، نداشتن گواهینامه و برهم زدن نظم عمومی عنوان نمود.
دیدگاهتان را بنویسید