ابراهیم احمدی، مدیر آموزشوپرورش شهرستان محلات، از آغاز برنامههای پژوهشمحور در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: با فراهم شدن مقدمات لازم، تکالیف دانشآموزان به سمت پژوهش هدایت میشود و حداقل ۱۰ درصد از دانشآموزان، معادل حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ نفر، بهصورت جدی وارد فعالیتهای تحقیقی خواهند شد.